Mis periquitos.

sábado, 8 de diciembre de 2012

Despois de tanto tempo nin as peores treboadas nos separaron.


Manco o sol que regresa da xanela
e estou aquí amor e estou contigo:
quixera vernos fundidos á terra,
á terra, á auga, ó mundo inmenso.
As túas mans que me andiveron son días, 
días que marchan e esquecín hai anos, 
moitos anos, esta forma de volta 
pois cen anos hai ata agora mesmo, 
se ti non me abrazaras.

E estou aquí amor e estou contigo,
teus ollos chuvia, túa voz quen me agocha, 
quen me agocha, meu amigo querido.

É contigo que podo 
crer as mentiras do amor 
crer nas mentiras do amor, 
unha imbecilidade que é imposible.


2 comentarios:

  1. Aish, una entrada en gallego. algndnl Perfecta.

    ResponderEliminar
  2. Muchas gracias lunaaa :)
    me encanta el gallego, en realidad soy gallegohablante lo que pasa es que si escribo mi blog en gallego poca gente lo entendería.
    Me alegro de que te guste :)

    ResponderEliminar

Gracias a vuestros comentarios mi blog es cada día mucho mejor. Gracias :)

El 90% de mí es ÉL.

El 90% de mí es ÉL.

No estamos hablando de lo mismo.

No estamos hablando de lo mismo.
A ver cuando te enteras que la felicidad no es tenerlo todo, a ver cuando te enteras de que tenerlo todo se llama ambición. Yo soy ambiciosa, pero gracias a la ambición soy feliz. Y me gusta serlo.

Que nos miren,

Que nos miren,
que se jodan.